Philips lanceert nieuwe « Innovation and you » campagne over innoveren in zorg

Philips lanceert nieuwe « Innovation and you » campagne over innoveren in zorg

Brussel - Maandag 12 september – Philips N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHIA) lanceert vandaag een inspirerende « innovation and you » campagne. Een geïntegreerde imagocampagne waarin het bedrijf zich duidelijk positioneert als leider op het gezondheids- en zorgtechnologiedomein. Via drie persoonlijke verhaallijnen toont Philips hoe het door anders te kijken naar zorg, het leven van mensen wereldwijd kan verbeteren

Het DNA van Philips wordt nog steeds gekenmerkt door de denkwijze van grondlegger Anton Philips, die destijds de volgende vragen stelde aan zijn werknemers: ‘Vraag jezelf altijd af of het niet anders kan? Of het niet beter kan?’. Bij Philips blijven wij nieuwe manieren zien om het leven te verbeteren. En dat is het thema in deze campagne: met baanbrekende innovaties in de zorg, kan Philips het dagelijks leven van mensen verbeteren.

 

Mario Huyghe, CEO Philips België, licht het strategisch belang van de campagne toe: “Met onze nieuwe “innovation and you” imagocampagne onderstreept Philips haar rol als belangrijke speler in de domeinen van de gezondheids-en zorgtechnologie. De campagne is opgebouwd rond drie persoonlijke verhalen die perfect aantonen hoe Philips juist door een innovatieve manier van kijken naar zorg, het leven van mensen wereldwijd kan verbeteren.”

Zo laten we zien hoe mensen die leiden aan luchtwegaandoeningen, toch hun grote droom om weer te kunnen zingen, waarmaken. Een draagbare zuurstofconcentrator geeft op aanvraag van de gebruiker een continue stroom van zuurstof vrij en daarmee krijgen mensen met luchtwegenproblemen hun mobiliteit weer terug. En zo ook de kracht om te zingen. Of bijvoorbeeld hoe pasgeboren couveusebaby’s zich net zo geborgen kunnen voelen als tijdens de zwangerschap. In neo-natale afdelingen levert Philips geïntegreerde zorgoplossingen die focussen op het welzijn van het gezin. Of hoe operaties kunnen worden vervangen door behandelingen zonder te hoeven snijden, waardoor mensen sneller kunnen herstellen na een ingreep.

De geïntegreerde campagne is te zien op televisie, in de buitenreclame en via digitale en sociale kanalen zoals LinkedIn, Youtube, Facebook en Twitter. Alle verhalen zijn ook te vinden zijn op het online storytelling-platform www.philips.com/innovationandyou

Over oSérieux! PR & Events

oSérieux! PR & Events
p/a Silversquare Zaventem
Ikaroslaan 1
1930 Zaventem

Affiliate partner of Omnicom
Founding partner of Desmos