Persflash: Santa Claus or Fashion house?

1.Een stijlvolle keuze voor de feestdagen met een hart van goud. De HYBRID 2.0 it-bag in tartan van Clio gevuld met de natuurlijke verzorgingsproducten van RainPharma. Deze limited edition tas is niet zomaar een fashion statement, maar een hartverwarmend gebaar ten voordele van KickCancer. - €275,00 via deze link. Alle winst wordt ingezet om onderzoek naar kinderkanker te financieren.
2.Het vakmanschap van het bekende label AESAERT reikt vanaf deze winter verder dan enkel het handvat. Het Belgische merk lanceert voor de allereerste keer handschoenen; elegant, tijdloos en gemaakt van het allerbeste (kalfs)leder. - €150,00 via aesaert.be
3.Dit seizoen is voelen net zo belangrijk als zien. Een kledingstuk moet je ervaren, niet enkel met je ogen, ook het gevoel, de tastbaarheid en aaibaarheidsfactor winnen aan belang. Marie Méro voegt daarom een fake fur bodywarmer toe aan haar repertoire waarmee het merk inspeelt op een complete zintuigelijke ervaring. - €119,00 via mariemero.be
4.Gelanceerd in 2022 en sindsdien een vaste waarde in de handtassencollectie van AESAERT. BILLIE is een verfijnd en praktisch design vervaardigd uit het beste plantaardig gelooide leder. Dit jaar siert de nieuwe trendkleur het model: Mahogany Red. - €395,00 via aesaert.be





