oSérieux Pressdays SS23

Het modenieuws

1.Het Belgische Wolfin eyewear zet 'empowerment' in iedere collectie centraal. Voor haar nieuwste collectie spelen nu 13 unisex modellen de hoofdrol, zowel optische- als zonnebrillen. 

2.Marie Méro laat zich voor haar SS23 collectie inspireren door lange strandwandelingen en heerlijke zomeravonden. Het Belgische merk neemt je mee op reis langs geometrische prints, vernieuwende volumes en tegenstrijdige texturen. Denk aan zacht linnen, doorschijnende voile, jacquardkatoen en comfortabel geweven katoen, in zomerse kleuren als kersenroze, warm oranje of babyblauw.

3.Celine Roelens voegt sparkle toe aan de online wereld en lanceert haar webshop. Je kan haar unieke stukken ​nu dus ook online ontdekken én bestellen. Celine haar meesterwerkjes staan gekend om kleur en zeldzame kleurstenen. 

4.De Leuvense Lena Onkelinx lanceert haar eigen modelabel: LENA MAE. Lena kiest er bewust voor om voor haar eerste collectie slechts een beperkt aantal stuks te produceren. Op die manier neemt ze de tijd een band op te bouwen met haar kernconsument. "Het is mijn doel de ontwerp- en stijlfilosofie van LENA MAE sterk uit te dragen. Daarom werk ik met kwaliteitsvolle en exclusieve drops en kleine voorraden die los staan van de traditionele modekalender." zegt Lena.

5.Tine De Cleer heeft een passie voor handwerk en de savoir-faire die erbij komt kijken. Vanuit haar atelier in Hasselt maakt ze kledij ​ volledig op maat en met de hand. "Dat is volgens mij pure luxe" zegt Tine. Vanuit haar liefde voor stoffen (en een archiefkast vol) werkt ze momenteel aan een one-of-a-kind collectie voor meisjes. Een streepje haute couture voor de jongsten onder ons.

6.Het Australische Sea Level bestaat sinds 2018 en deed zo'n twee jaar geleden haar intrede op de Belgische markt. Het merk neemt je mee naar de mooiste kustlijnen van Australië en staat gekend om haar kwalitatieve simpliciteit. De collecties zijn gemaakt met innovatieve geregenereerde stof en ontworpen om de test ter tijd te doorstaan.

7.Valery Prestige, het Italiaans lingerielabel staat bekend om haar sensuele corsetterie en badmode. Wist je dat Valery het eerste Italiaanse bedrijf is dat door de Europese Gemeenschap werd erkend als één van de top 500 meest innovatieve bedrijven in Europa? Voor de SS23 lingeriecollectie wordt prachtig kant afgewerkt met see through stoffen in warme kleuren als olijfgroen, okergeel, warm rood en lila.

Benieuwd naar onze andere nieuwtjes? Klik hier voor het lifestyle nieuws en hier voor het food nieuws.

Share

Meest recente verhalen

Website preview
HAK zet samen met oSérieux! peulvruchten op tafel
HAK lanceert smaakvolle influencer marketing campagne in België en gaat in zee met PR & Influencer agency oSérieux!
press.oserieux.be
Website preview
Zomers genieten met Looye Honingtomaten
Niets schreeuwt zomer zoals de smaak van rijpe tomaten en dan hebben we het natuurlijk over de iconische Looye Honingtomaten. Heerlijk knapperig, vol van smaak en perfect om te delen tijdens een zonnige brunch, apero of picknick in het park.
press.oserieux.be
Website preview
4 zomerse items die niet mogen mankeren
1.Q+A Niacinamide SPF 50 Balancing Daily Sunscreen is een hybride minerale formule, verrijkt met niacinamide, die de talgproductie helpt te reguleren, de poriën te verfijnen en onzuiverheden te bestrijden, terwijl het een breedspectrum dekking biedt voor zowel UVA- als UVB-stralen. - €14,99
press.oserieux.be

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over oSérieux! PR & Events

Neem contact op met

p/a Silversquare Zaventem Ikaroslaan 1 1930 Zaventem Affiliate partner of Omnicom Founding partner of Desmos

+ 32 475 773 883

info@oserieux.be

www.oserieux.be