Onze hitlijst van topvrouwen!

Op 8 maart is het Internationale Vrouwendag, het ideale moment om Belgische onderneemsters in de kijker te zetten! Wij delen alvast graag onze hitlijst met jou.

De 26-jarige Lena Onkelinx uit Leuven staat met stip in onze hitlijst met MAE, een Belgische webshop die voluit kiest voor slow fashion.

Geweldig toch dat jonge vrouwelijke ondernemers zich engageren om de wereld beter te maken? Lena is ervan overtuigd dat we gelukkiger zijn met heel wat minder maar wel kwaliteitsvolle items in onze kleerkast. Haar droom? Consumenten doen stilstaan bij hun shopkeuzes.

Meer info via haar webshop. ​
Linkje naar haar persdossier.


Inge De Muynck
heeft ons hart veroverd met WOLFIN. Een Belgische brillencollectie lanceren in volle coronacrisis? Je moet het maar durven maar she dit it!

Voor haar nieuwe Belgische brillenmerk WOLFIN inspireert Inge zich niet ​
alleen op sterke vrouwen, ze wil andere vrouwen ook inspireren om hun unieke veerkracht te gebruiken, de sprong te wagen en hun eigen pad te volgen.

Meer info via haar website.
Linkje naar haar persdossier.


Een absolute nieuwkomer in ons lijstje is Celine Roelens. Een creatieve juwelenontwerpster die vanuit haar gloednieuwe juwelen designstudio in hartje Gent kleur in ons leven brengt!

Celine kiest resoluut voor gekleurde edelstenen en laat zich voor haar ontwerpen inspireren door het beeld van de sterke vrouw. Met haar juwelen wil ze vrouwen die extra touch en kracht geven in hun drukke, uitdagende en boeiende leven. “Het is heel fijn als een klant net die éne kleur kan vinden die haar persoonlijkheid nog extra benadrukt.” aldus Celine. ​

Meer info via haar website. ​
Linkje naar haar persdossier.


Het leven is aan de durvers. Evelien Coppens haalt alvast de hoofdprijs in deze categorie en werd door Unizo al beloond met de titel van « Starter van het jaar » voor haar koekjesmerk LILALOU.

Iedere mama kent de zoektocht naar een gezond én lekker tussendoortje voor haar kinderen (of zichzelf J). Evelien gebruikte haar jarenlange ervaring in de voedingssector om Lilalou te lanceren. Samen met de Ugent ontwikkelde ze de 100% natuurlijke, vezelrijke koekjes. Samen met haar kids ontwierp ze de verpakking. En dankzij haar tomeloze energie verovert ze in sneltempo het Belgische winkelschap.

Meer info via haar website.

Delen

Meest recente verhalen

Website preview
Designer Charles Kaisin ontwerpt limited edition fles voor BRU©
Gekend om zijn majestueuze origami-creaties, surrealistische diners en zijn voorliefde voor recycling, geometrie en beweging, slaat designer Charles Kaisin dit eindejaar de handen in elkaar met BRU. Na projecten zoals de 'Hairy Chair', de installatie van 20.000 gouden origamivogels in de Brusselse Sint-Hubertusgalerijen en samenwerkingen met merken als Delvaux en Hermès, staan de feestdagen dit jaar volledig in teken van het Belgische (licht) sprankelende watermerk.
press.oserieux.be
Website preview
Een visie op lange termijn
Laurent Ferrier, horlogemaker van de derde generatie, zet zich al zijn hele leven in voor het behoud van de uitzonderlijke kwaliteit van de Zwitserse horlogerie. Elke creatie van LAURENT FERRIER weerspiegelt een harmonie tussen puur en evenwichtig design, geïnspireerd door eeuwenoude traditie, en technisch vooruitstrevende uurwerken.
press.oserieux.be
Website preview
Looye experimenteert met food trends
Het klassieke driegangendiner maakt plaats voor trending sharingplates en kleine bites die je net zo graag fotografeert als opeet. Looye Honingtomaten passen perfect in die trend: feestelijk, verfijnd en gemaakt om te delen.
press.oserieux.be

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over oSérieux! PR & Events

Neem contact op met

p/a Silversquare Zaventem Ikaroslaan 1 1930 Zaventem Affiliate partner of Omnicom Founding partner of Desmos

+ 32 475 773 883

info@oserieux.be

www.oserieux.be