Het geliefde juicemerk JusRé lanceert submerk met liquid superfoods
In samenwerking met creatieve duizendpoot Louise Devos
JusRé, bekend om haar pure cold-pressed juices, breidt haar merkportfolio uit met INNR Health. Een submerk dat heerlijke, natuurlijke juices boordevol plantaardige eiwitten én superfoods op de markt brengt. Hiermee spreekt het merk een nieuwe en vooral actieve doelgroep aan die op zoek is naar smaak én functionaliteit.
"Bij JusRé draait alles om de combinatie tussen lekker en voedzaam. Met INNR bouwen we voort op dat elan, en gaan we zelfs nog een stap verder door in te zetten op functionaliteit." zegt Valerie Lemahieu, oprichtster JusRé en co-founder INNR trots. "Ik ben al jaar en dag bezig met een gezonde en actieve levensstijl en het kriebelde al langer om zelf iets te creëeren. Ik ben fan van JusRé en toen ik Valérie leerde kennen, klikte het meteen. Ik ben ontzettend trots om samen met haar dit avontuur aan te gaan." aldus Louise Devos, mede-oprichtster INNR Health.

New - juice - era
INNR Health staat aan de vooravond van een nieuw sapjes tijdperk. Evenveel smaak, met natuurlijke ingrediënten maar verrijkt met plant-based proteïnen en superfoods om in spelen op de noden van fit- girls & boys. Denk aan spirulina, een natuurlijke boost aan energie en marine collageen, die de huid van binnenuit voedt. Het INNR-team creëert sappen met voedingsstoffen die bijdragen aan specifieke gezondheidsdoelen: van intense hydratatie, over opbouw van spieren tot een mentale boost.
Het merk steekt van wal met de lancering van haar eerste recept: Blue Blossom. Een mix van spirulina, viscollageen, erwten proteïne met een heerlijk tropische smaak dankzij kokos, banaan, ananas en een vleugje appel.

De eerste INNR Health superfood juice is beschikbaar vanaf maandag 15 september voor een aanbevolen verkoopprijs van €29,95/6 pack via jusre.be.
Over JusRé
JusRé werd in oktober 2016 opgericht door Valérie Lemahieu, vanuit een persoonlijke missie om zuivere producten op de markt te brengen die smaak en voedzame ingrediënten samenbrengt. Wat begon als een klein, ambachtelijk project, groeide al snel uit tot een geliefd merk voor iedereen die bewust wil leven, zonder in te boeten op smaak of kwaliteit.