Het geliefde juicemerk JusRé lanceert submerk met liquid superfoods

In samenwerking met creatieve duizendpoot Louise Devos

JusRé, bekend om haar pure cold-pressed juices, breidt haar merkportfolio uit met INNR Health. Een submerk dat heerlijke, natuurlijke juices boordevol plantaardige eiwitten én superfoods op de markt brengt. Hiermee spreekt het merk een nieuwe en vooral actieve doelgroep aan die op zoek is naar smaak én functionaliteit.

"Bij JusRé draait alles om de combinatie tussen lekker en voedzaam. Met INNR bouwen we voort op dat elan, en gaan we zelfs nog een stap verder door in te zetten op functionaliteit." zegt Valerie Lemahieu, oprichtster JusRé en co-founder INNR trots. "Ik ben al jaar en dag bezig met een gezonde en actieve levensstijl en het kriebelde al langer om zelf iets te creëeren. Ik ben fan van JusRé en toen ik Valérie leerde kennen, klikte het meteen. Ik ben ontzettend trots om samen met haar dit avontuur aan te gaan." aldus Louise Devos, mede-oprichtster INNR Health.

Louise Devos en Valérie Lemahieu, oprichtsters INNR Health

New - juice - era

INNR Health staat aan de vooravond van een nieuw sapjes tijdperk. Evenveel smaak, met natuurlijke ingrediënten maar verrijkt met plant-based proteïnen en superfoods om in spelen op de noden van fit- girls & boys. Denk aan spirulina, een natuurlijke boost aan energie en marine collageen, die de huid van binnenuit voedt. Het INNR-team creëert sappen met voedingsstoffen die bijdragen aan specifieke gezondheidsdoelen: van intense hydratatie, over opbouw van spieren tot een mentale boost.

Het merk steekt van wal met de lancering van haar eerste recept: Blue Blossom. Een mix van spirulina, viscollageen, erwten proteïne met een heerlijk tropische smaak dankzij kokos, banaan, ananas en een vleugje appel.

 

 

De eerste INNR Health superfood juice is beschikbaar vanaf maandag 15 september voor een aanbevolen verkoopprijs van €29,95/6 pack via jusre.be.


Over JusRé

JusRé werd in oktober 2016 opgericht door Valérie Lemahieu, vanuit een persoonlijke missie om zuivere producten op de markt te brengen die smaak en voedzame ingrediënten samenbrengt. Wat begon als een klein, ambachtelijk project, groeide al snel uit tot een geliefd merk voor iedereen die bewust wil leven, zonder in te boeten op smaak of kwaliteit.

 

Delen

Meest recente verhalen

Website preview
Website preview
Eerste indoor Winter Fair van Brussel opent de deuren in Tour & Taxis
Tour & Taxis blaast dit jaar de winterse magie nieuw leven in met de allereerste volledig overdekte Winter Fair van de hoofdstad. Jong en oud kan er genieten van lokale ambacht, smakelijke specialiteiten, entertainment en winterse beleving. En dat allemaal binnen de iconische setting van Tour & Taxis.
press.oserieux.be
Website preview
Van eetkamer tot topzaak: zo haal je het Mijn Restaurant-gevoel in huis
Wij Belgen houden van gastronomische belevingen, of dat nu op restaurant of in de gezellige omgeving van onze eigen woonkamer is. Dankzij deze vier tips met aandacht voor sfeer, styling én het juiste licht wordt een diner in je eigen eetkamer plots een Mijn Restaurant-ervaring. Want wie de juiste elementen weet te combineren, verandert van gewone gastvrouw tot ware hostess with the mostess.
press.oserieux.be

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over oSérieux! PR & Events

Neem contact op met

p/a Silversquare Zaventem Ikaroslaan 1 1930 Zaventem Affiliate partner of Omnicom Founding partner of Desmos

+ 32 475 773 883

info@oserieux.be

www.oserieux.be