HAK zet samen met oSérieux! peulvruchten op tafel
HAK lanceert smaakvolle influencer marketing campagne in België en gaat in zee met PR & Influencer agency oSérieux!
De missie van HAK is om peulvruchten een vaste plek te geven in het wekelijkse menu van de Belgen. De campagne laat zien hoe lekker en makkelijk peulvruchten zijn om mee te koken. Met creatieve, smaakvolle content, ontwikkeld in samenwerking met bekende Belgische influencers zoals Ellen Van Gool, Louise Goedefroy en Mauranne Crespin inspireert @hak_belgie consumenten om vaker peulvruchten op tafel te zetten.
“HAK is een merk met een duidelijke missie en een sterke identiteit die naadloos aansluit bij onze aanpak. We zijn trots dat we met creatieve content kunnen bijdragen aan het vergroten van de liefde voor peulvruchten in België. En ja, het helpt dat de producten heerlijk zijn. :)”
— Charlotte van Bladel, managing partner bij oSérieux!
Deze samenwerking is een mooie aanvulling op het groeiende portfolio van food- en beverageklanten van oSérieux!, naast HAK verzorgt oSérieux! de PR & influenacercampagnes voor merken als Looye Kwekers, SPA® en Delacre. Tegelijkertijd laat het ook de veelzijdigheid van het bureau zien. oSérieux! werkt namelijk voor een breed scala aan klanten in uiteenlopende sectoren, van lifestyle, beauty en mode tot tech en duurzaamheid.