HAK zet samen met oSérieux! peulvruchten op tafel

HAK lanceert smaakvolle influencer marketing campagne in België en gaat in zee met PR & Influencer agency oSérieux!

De missie van HAK is om peulvruchten een vaste plek te geven in het wekelijkse menu van de Belgen. De campagne laat zien hoe lekker en makkelijk peulvruchten zijn om mee te koken. Met creatieve, smaakvolle content, ontwikkeld in samenwerking met bekende Belgische influencers zoals Ellen Van Gool, Louise Goedefroy en Mauranne Crespin inspireert @hak_belgie consumenten om vaker peulvruchten op tafel te zetten.

“HAK is een merk met een duidelijke missie en een sterke identiteit die naadloos aansluit bij onze aanpak. We zijn trots dat we met creatieve content kunnen bijdragen aan het vergroten van de liefde voor peulvruchten in België. En ja, het helpt dat de producten heerlijk zijn. :)”
— Charlotte van Bladel, managing partner bij oSérieux!

Deze samenwerking is een mooie aanvulling op het groeiende portfolio van food- en beverageklanten van oSérieux!, naast HAK verzorgt oSérieux! de PR & influenacercampagnes voor merken als Looye Kwekers, SPA® en Delacre. Tegelijkertijd laat het ook de veelzijdigheid van het bureau zien. oSérieux! werkt namelijk voor een breed scala aan klanten in uiteenlopende sectoren, van lifestyle, beauty en mode tot tech en duurzaamheid.

Share

Meest recente verhalen

Website preview
Zomers genieten met Looye Honingtomaten
Niets schreeuwt zomer zoals de smaak van rijpe tomaten en dan hebben we het natuurlijk over de iconische Looye Honingtomaten. Heerlijk knapperig, vol van smaak en perfect om te delen tijdens een zonnige brunch, apero of picknick in het park.
press.oserieux.be
Website preview
4 zomerse items die niet mogen mankeren
1.Q+A Niacinamide SPF 50 Balancing Daily Sunscreen is een hybride minerale formule, verrijkt met niacinamide, die de talgproductie helpt te reguleren, de poriën te verfijnen en onzuiverheden te bestrijden, terwijl het een breedspectrum dekking biedt voor zowel UVA- als UVB-stralen. - €14,99
press.oserieux.be
Website preview
BIBS helpt je op weg: kleine hapjes, groot moment
De eerste hapjes van je baby: ze lijken misschien klein, maar voor veel ouders zijn ze een grote stap. Elke baby - maar ook iedere ouder - is anders. Iets wat het Deense babymerk BIBS maar al te goed begrijpt. Waar de één niet kan wachten met avocado-experimenten, stelt de ander het het liefst nog even uit. Daarom lanceert BIBS twee nieuwe producten: de BIBS Baby Feeder en het BIBS vriesbakje. Twee innovaties die je in staat stellen het ritme van je kindje te volgen. Geen must, geen stress, alleen maar nieuwsgierige smaakpapillen en de eerste hapjes.
press.oserieux.be

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over oSérieux! PR & Events

Neem contact op met

p/a Silversquare Zaventem Ikaroslaan 1 1930 Zaventem Affiliate partner of Omnicom Founding partner of Desmos

+ 32 475 773 883

info@oserieux.be

www.oserieux.be