WOK DYNASTY 20 JAAR!

We hebben geweldig nieuws om te delen - Wok Dynasty bestaat dit jaar maar liefst 20 jaar! Om dit bijzondere jubileum samen met haar klanten te vieren, heeft Wok Dynasty een speciale actiedag gepland op donderdag 6 juni in haar 6 vestigingen.

“Op 6 juni kunnen al onze gewaardeerde klanten genieten van een maaltijd tegen de prijs van 20 jaar geleden! vertelt Changying Wu, eigenares Wok Dynasty. “We willen graag alle klanten van onze 6 vestigingen bedanken voor hun steun en loyaliteit gedurende deze 20 jaar. Het is fantastisch om te zien hoeveel mensen door de jaren heen hebben genoten van onze overheerlijke Oosterse buffetten.”

Natuurlijk ben ook jij en je +1 van harte welkom op 6 juni bij een Wok Dynasty in jouw regio (Heverlee, Aartselaar, Sint Martens Latem, Boortmeerbeek, Hasselt en Lochristi). Het belooft die dag natuurlijk bijzonder druk te worden, dus als je liever op een ander moment komt genieten van een lekkere wokschotel, kraakverse sushi’s en uitgebreide dessertbuffets, geef ons dan even een seintje.

Wok Dynasty 20 jaar diner - donderdag 6 juni 2024: 19,90 euro
​Wok Dynasty 20 jaar lunch ​ - donderdag 6 juni 2024: 12 euro

INFO OVER WOK DYNASTY

Twintig jaar geleden opende in Heverlee het allereerste Wok Dynasty restaurant. Vandaag beschikt de keten over 6 vestigingen en kunnen gourmands genieten van de rijke en authentieke Aziatische smaken in Heverlee, Aartselaar, Sint Martens Latem, Boortmeerbeek, Hasselt en Lochristi. Wok Dynasty, dat is Azië op zijn best en … zijn hipst. Een unieke combinatie van heerlijke aroma's uit verschillende Aziatische keukens, de gezelligheid van wokken én een trendy restaurantdesign.

Meevieren op 6 juni of toch liever op een ander moment? Reserveer je tafeltje dan via

Ann Ramaekers oSérieux PR & Events