Vrouwen schenken niet genoeg aandacht aan gezichtsreiniging ​

73% van de Belgische vrouwen reinigt haar gezicht alleen met water

Uit recent Social Media onderzoek blijkt dat bijna driekwart (71%) van de Belgische vrouwen de afgelopen jaren meer water is beginnen drinken. Vlaamse vrouwen geven aan dit te doen om een gezond gevoel te krijgen (44%), Waalse vrouwen doen het om hun lichaam van binnenuit te reinigen (38%). Een derde van alle ondervraagde vrouwen hoopt af te vallen door meer water te drinken. Dat water belangrijk is om ons lichaam van binnenuit te zuiveren, weten vrouwen maar al te goed. Ook voor het reinigen van het gezicht gebruikt de meerderheid van de Belgische vrouwen (73%) het liefst alléén water. Maar is water alleen voldoende voor dit o’ zo belangrijke ritueel? Nee! En net daarom hebben vrouwen nood aan handige tips en tricks voor het alledaags beautyritueel. 

Bijna de helft van de Belgische vrouwen geeft aan meer behoefte te hebben aan reinigingstips voor het gezicht. 52% zien scrubs, maskertjes en reinigingsproducten als een extraatje, niet als een dagelijks ritueel.

Maar verdienen we niet wat extra verwennerij? Zonder dat het ons veel extra tijd of geld kost? Met water als basis zijn we al goed op weg! In combinatie met healthy huis-tuin-en-keuken producten, ligt jouw nieuwe dagelijkse reinigingsritueel binnen handbereik.  Overdag tover je jouw gewone glas water om tot een trendy detox drankje met verse frambozen en bosbessen. ‘s Avonds gebruik je deze gezonde ingrediënten opnieuw voor jouw gezichtsmaskertje. Easy does it. Demak’Up is dé expert om jou te inspireren tijdens jouw reinigingsritueel en daagt jou daarom graag, net als in 2015, uit voor de Demak’Up Detox Water Challenge!

To detox & rehydrate

Demak’Up en specialiste voor huidverzorging Kim Berger hebben hiervoor een inspirerend platform ontwikkeld. Hier vind je een heleboel D.I.Y.-tips, recepten en raad om jouw gezicht te hydrateren en te detoxen. “Water is zó belangrijk, voor zowel de binnen- als de buitenkant van het lichaam’’, aldus Kim Berger. “Ik vind het fantastisch om alle vrouwen in België te inspireren en uit te leggen hoe water optimaal in hun dagelijkse reinigingsritueel te verwerken.” Met groene groenten als favoriete beautyfood*, is het masker van bevroren komkommer ‘eye pads’ in combinatie met het lemon/komkommer detox water, een ultieme Vitamine C-oppepper. Natuurlijk mogen ook watermeloen, pompelmoes en aardbei niet ontbreken in deze Demak’Up Detox Water Challenge. Ze bestaan voor ruim 90% uit water en vrouwen zijn er dol op.  Wil jij jezelf ook extra in de watten leggen? Meld je dan hier aan voor de challenge en ga vanaf maandag 23 mei samen met alle Belgische vrouwen de uitdaging aan!

 

 

Over SCA

SCA is een toonaangevend, wereldwijd hygiëne- en bosproducten bedrijf. De Groep ontwikkelt en produceert duurzame personal care-, tissue- en bosproducten. Verkoop vindt plaats in zo’n 100 landen via een aantal sterke merken, waaronder wereldwijd TENA en Tork en regionaal Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo en Vinda. Als Europa’s grootste particuliere boseigenaar, hecht SCA bijzonder veel aandacht aan duurzaam bosbeheer. De Groep heeft ongeveer 44.000 medewerkers en de verkoop in 2015 bedroeg 12,3 miljard EURO. SCA is gesticht in 1929, heeft zijn hoofdkwartier in Stockholm, Zweden en is genoteerd op de NASDAQ OMX Stockholm. Voor meer informatie, bezoek www.sca.com

*Onderzoek uitgevoerd op de Facebook pagina van Demak’Up met ruim 150 respondenten

Delen

Meest recente verhalen

Website preview
Generational gifting: een gepersonaliseerde wishlist
Van Gen Z tot babyboomers: elke generatie heeft z’n eigenschappen én smaak. Daarom delen we cadeau-inspiratie die verrassend, persoonlijk en helemaal van nu is.
press.oserieux.be
Website preview
Cocktailbar Bar Nine viert zijn roots met Asian inspired cocktails
Een vaste waarde in het centrum van Leuven en opgericht in 2015 door ondernemer Changying Wu, viert Bar Nine zijn aziatische roots met drie Asian inspired cocktails en een mocktail. Stuk voor stuk creaties bedacht door de huis mixoloog Vladimir Tada Darel en perfect in combinatie met hun heerlijke Asian fingerfoods zoals gestoomde dimsum, en huisbereide loempia's.
press.oserieux.be
Website preview
WeCar.mobi, een gratis, eenvoudige en veilige oplossing voor het organiseren van kinder-carpooling
De oudste naar de voetbalwedstrijd brengen, snel doorrijden naar het verjaardagsfeestje voor de tweede en daarna nog de jongste ophalen van het scoutskamp… Voor duizenden gezinnen zijn de verplaatsingen naar buitenschoolse activiteiten een echte uitdaging. WeCar.mobi biedt dé gratis en veilige oplossing om ritten eenvoudig te organiseren en te delen tussen ouders.
press.oserieux.be

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over oSérieux! PR & Events

Neem contact op met

p/a Silversquare Zaventem Ikaroslaan 1 1930 Zaventem Affiliate partner of Omnicom Founding partner of Desmos

+ 32 475 773 883

info@oserieux.be

www.oserieux.be