Verisure & Entra:

Een winnend duo voor sociale en milieu-inclusie

Nielsen, het onafhankelijke onderzoeksinstituut, heeft de winnaars van de "Product van het Jaar" & "Merk van het Jaar" awards bekendgemaakt na een enquête onder 10.000 consumenten in België in een aantal categorieën.

Voor de 'Merk van het Jaar'-award moesten de winnaars zich onderscheiden door aan te tonen dat ze in staat zijn te innoveren en milieu- en duurzame kwesties aan te pakken. Verisure viel in de prijzen in de categorie 'Veiligheid', een uitstekende gelegenheid voor het bedrijf om het belang van haar inzet voor duurzaamheid en sociale integratie in de kijker te plaatsen.

Het logo "Product van het Jaar", opgericht in 1987 in Frankrijk, is uitgegroeid tot een onbetwiste referentie, die herkend wordt door 9 van de 10 consumenten. In 2022 ontstond een nieuw logo, "Merk van het Jaar", dat het vakmanschap van de winnaars benadrukt om te innoveren en sociale verantwoordelijkheid te tonen door middel van hun producten of diensten.

Verisure trok in het bijzonder de aandacht voor haar samenwerking met ENTRA, een maatwerkbedrijf uit de regio rond Charleroi dat is gekozen om de sortering, recycling en terugwinning van haar alarmproducten te beheren. ENTRA heeft meer dan 1.000 mensen in dienst en biedt werkgelegenheid aan mensen met een ziekte of een beperking die niet terecht kunnen in het traditionele circuit.

Jelle Vleminx, Hoofd Externe Partners bij Verisure, toonde zich enthousiast: "De erkenning als Merk van het Jaar in de categorie 'Security' bevestigt de inzet van Verisure voor duurzame ontwikkeling en sociale integratie. De samenwerking met ENTRA om de verwerking van onze producten te verbeteren was een voor de hand liggende keuze. Deze samenwerking, die begon in 2021, heeft in 2023 meer dan 3.500 werkuren gegenereerd en dit aantal zal enkel blijven groeien."

 

 


 

 

Delen

Meest recente verhalen

Website preview
Eerste indoor Winter Fair van Brussel opent de deuren in Tour & Taxis
Tour & Taxis blaast dit jaar de winterse magie nieuw leven in met de allereerste volledig overdekte Winter Fair van de hoofdstad. Jong en oud kan er genieten van lokale ambacht, smakelijke specialiteiten, entertainment en winterse beleving. En dat allemaal binnen de iconische setting van Tour & Taxis.
press.oserieux.be
Website preview
Van eetkamer tot topzaak: zo haal je het Mijn Restaurant-gevoel in huis
Wij Belgen houden van gastronomische belevingen, of dat nu op restaurant of in de gezellige omgeving van onze eigen woonkamer is. Dankzij deze vier tips met aandacht voor sfeer, styling én het juiste licht wordt een diner in je eigen eetkamer plots een Mijn Restaurant-ervaring. Want wie de juiste elementen weet te combineren, verandert van gewone gastvrouw tot ware hostess with the mostess.
press.oserieux.be
Website preview
De Stichting voor Toekomstige Generaties financiert zeven innovatieve startups om kritieke uitdagingen aan te pakken: water, landbouw, klimaat en voeding
2 december 2025 - Om de steeds groter wordende uitdagingen het hoofd te bieden – van klimaatverandering en druk op watervoorraden tot industriële vervuiling, afhankelijkheid van externe landbouwinputs en dalende voedselkwaliteit – investeert de Stichting voor Toekomstige Generaties 310.000 euro in zeven start-ups die concrete en potentieel baanbrekende oplossingen aanreiken. Deze innovaties komen uit strategische sectoren en kunnen echt een verschil maken voor de toekomst.
press.oserieux.be

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over oSérieux! PR & Events

Neem contact op met

p/a Silversquare Zaventem Ikaroslaan 1 1930 Zaventem Affiliate partner of Omnicom Founding partner of Desmos

+ 32 475 773 883

info@oserieux.be

www.oserieux.be