Verisure & Entra:

Een winnend duo voor sociale en milieu-inclusie

Nielsen, het onafhankelijke onderzoeksinstituut, heeft de winnaars van de "Product van het Jaar" & "Merk van het Jaar" awards bekendgemaakt na een enquête onder 10.000 consumenten in België in een aantal categorieën.

Voor de 'Merk van het Jaar'-award moesten de winnaars zich onderscheiden door aan te tonen dat ze in staat zijn te innoveren en milieu- en duurzame kwesties aan te pakken. Verisure viel in de prijzen in de categorie 'Veiligheid', een uitstekende gelegenheid voor het bedrijf om het belang van haar inzet voor duurzaamheid en sociale integratie in de kijker te plaatsen.

Het logo "Product van het Jaar", opgericht in 1987 in Frankrijk, is uitgegroeid tot een onbetwiste referentie, die herkend wordt door 9 van de 10 consumenten. In 2022 ontstond een nieuw logo, "Merk van het Jaar", dat het vakmanschap van de winnaars benadrukt om te innoveren en sociale verantwoordelijkheid te tonen door middel van hun producten of diensten.

Verisure trok in het bijzonder de aandacht voor haar samenwerking met ENTRA, een maatwerkbedrijf uit de regio rond Charleroi dat is gekozen om de sortering, recycling en terugwinning van haar alarmproducten te beheren. ENTRA heeft meer dan 1.000 mensen in dienst en biedt werkgelegenheid aan mensen met een ziekte of een beperking die niet terecht kunnen in het traditionele circuit.

Jelle Vleminx, Hoofd Externe Partners bij Verisure, toonde zich enthousiast: "De erkenning als Merk van het Jaar in de categorie 'Security' bevestigt de inzet van Verisure voor duurzame ontwikkeling en sociale integratie. De samenwerking met ENTRA om de verwerking van onze producten te verbeteren was een voor de hand liggende keuze. Deze samenwerking, die begon in 2021, heeft in 2023 meer dan 3.500 werkuren gegenereerd en dit aantal zal enkel blijven groeien."

 

 


 

 

Share

Meest recente verhalen

Website preview
HAK zet samen met oSérieux! peulvruchten op tafel
HAK lanceert smaakvolle influencer marketing campagne in België en gaat in zee met PR & Influencer agency oSérieux!
press.oserieux.be
Website preview
Zomers genieten met Looye Honingtomaten
Niets schreeuwt zomer zoals de smaak van rijpe tomaten en dan hebben we het natuurlijk over de iconische Looye Honingtomaten. Heerlijk knapperig, vol van smaak en perfect om te delen tijdens een zonnige brunch, apero of picknick in het park.
press.oserieux.be
Website preview
4 zomerse items die niet mogen mankeren
1.Q+A Niacinamide SPF 50 Balancing Daily Sunscreen is een hybride minerale formule, verrijkt met niacinamide, die de talgproductie helpt te reguleren, de poriën te verfijnen en onzuiverheden te bestrijden, terwijl het een breedspectrum dekking biedt voor zowel UVA- als UVB-stralen. - €14,99
press.oserieux.be

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over oSérieux! PR & Events

Neem contact op met

p/a Silversquare Zaventem Ikaroslaan 1 1930 Zaventem Affiliate partner of Omnicom Founding partner of Desmos

+ 32 475 773 883

info@oserieux.be

www.oserieux.be