Verisure & Entra:

Een winnend duo voor sociale en milieu-inclusie

Nielsen, het onafhankelijke onderzoeksinstituut, heeft de winnaars van de "Product van het Jaar" & "Merk van het Jaar" awards bekendgemaakt na een enquête onder 10.000 consumenten in België in een aantal categorieën.

Voor de 'Merk van het Jaar'-award moesten de winnaars zich onderscheiden door aan te tonen dat ze in staat zijn te innoveren en milieu- en duurzame kwesties aan te pakken. Verisure viel in de prijzen in de categorie 'Veiligheid', een uitstekende gelegenheid voor het bedrijf om het belang van haar inzet voor duurzaamheid en sociale integratie in de kijker te plaatsen.

Het logo "Product van het Jaar", opgericht in 1987 in Frankrijk, is uitgegroeid tot een onbetwiste referentie, die herkend wordt door 9 van de 10 consumenten. In 2022 ontstond een nieuw logo, "Merk van het Jaar", dat het vakmanschap van de winnaars benadrukt om te innoveren en sociale verantwoordelijkheid te tonen door middel van hun producten of diensten.

Verisure trok in het bijzonder de aandacht voor haar samenwerking met ENTRA, een maatwerkbedrijf uit de regio rond Charleroi dat is gekozen om de sortering, recycling en terugwinning van haar alarmproducten te beheren. ENTRA heeft meer dan 1.000 mensen in dienst en biedt werkgelegenheid aan mensen met een ziekte of een beperking die niet terecht kunnen in het traditionele circuit.

Jelle Vleminx, Hoofd Externe Partners bij Verisure, toonde zich enthousiast: "De erkenning als Merk van het Jaar in de categorie 'Security' bevestigt de inzet van Verisure voor duurzame ontwikkeling en sociale integratie. De samenwerking met ENTRA om de verwerking van onze producten te verbeteren was een voor de hand liggende keuze. Deze samenwerking, die begon in 2021, heeft in 2023 meer dan 3.500 werkuren gegenereerd en dit aantal zal enkel blijven groeien."

 

 


 

 

Delen

Meest recente verhalen

Website preview
Generational gifting: een gepersonaliseerde wishlist
Van Gen Z tot babyboomers: elke generatie heeft z’n eigenschappen én smaak. Daarom delen we cadeau-inspiratie die verrassend, persoonlijk en helemaal van nu is.
press.oserieux.be
Website preview
Cocktailbar Bar Nine viert zijn roots met Asian inspired cocktails
Een vaste waarde in het centrum van Leuven en opgericht in 2015 door ondernemer Changying Wu, viert Bar Nine zijn aziatische roots met drie Asian inspired cocktails en een mocktail. Stuk voor stuk creaties bedacht door de huis mixoloog Vladimir Tada Darel en perfect in combinatie met hun heerlijke Asian fingerfoods zoals gestoomde dimsum, en huisbereide loempia's.
press.oserieux.be
Website preview
WeCar.mobi, een gratis, eenvoudige en veilige oplossing voor het organiseren van kinder-carpooling
De oudste naar de voetbalwedstrijd brengen, snel doorrijden naar het verjaardagsfeestje voor de tweede en daarna nog de jongste ophalen van het scoutskamp… Voor duizenden gezinnen zijn de verplaatsingen naar buitenschoolse activiteiten een echte uitdaging. WeCar.mobi biedt dé gratis en veilige oplossing om ritten eenvoudig te organiseren en te delen tussen ouders.
press.oserieux.be

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over oSérieux! PR & Events

Neem contact op met

p/a Silversquare Zaventem Ikaroslaan 1 1930 Zaventem Affiliate partner of Omnicom Founding partner of Desmos

+ 32 475 773 883

info@oserieux.be

www.oserieux.be