Trademart lanceert innovatief concept op belgische markt: HOME & LIVING &GO

7.500m² premium home and living collecties direct uit voorraad samen op één plek voor professionals

 

Brussel, 18 maart 2021 – Vandaag opent Trademart haar splinternieuwe ‘home & living &go’ afdeling. Meer dan 50 smaakmakende importeurs, fabrikanten en ontwerpers tonen de allernieuwste interieurtrends. Retailers en professionele eindgebruikers krijgen zo toegang tot 7.500m2 ​ uit voorraad beschikbare artikelen. Een unicum op de Belgische markt.

Paul Brouns, Project Manager Trademart vertelt enthousiast: “In de huidige markt zoeken inkopers naar manieren om voorraden en risico’s te beperken. Met home & living &go brengt Trademart een sluitend antwoord op de veranderende behoeften van de markt. Wij bieden professionelen een unieke, centraal gelegen aankoopplaats met 7.500m2 aan home and living artikelen. Direct uit voorraad beschikbaar en zonder minimumafname.”

Professionele bezoekers van home & living &go krijgen dagelijks toegang tot 7500m2 shoppingruimte waar meer dan 50 fabrikanten, groothandels en designers uit heel Europa de laatste trends in interieurartikelen aanbieden. Alles is op voorraad: kiezen, betalen, meenemen en meteen verkopen.

“In onze buurlanden zoals Duitsland en Nederland zijn gelijkaardige initiatieven alvast een groot succes gebleken.” zo gaat Paul Brouns verder. ​ “Met het home & living &go concept zet Trademart opnieuw in op forse groei. De combinatie van meer dan 500 exclusieve showrooms binnen alle sectoren die werken op afspraak, samen met het inkoopgemak van home & living &go, maken van Trademart eens temeer een unieke speler op de Belgische professionele aankoopmarkt.”

home & living &go is alle dagen geopend, behalve op zaterdag, beschikt over een foodcorner en biedt de professionele bezoeker de mogelijkheid om aankopen, indien gewenst, te laten inpakken en leveren.


INFOFICHE - home & living &go

7.500m2 open showrooms en standen

+50 exposanten

Fabrikanten, groothandels en designers uit heel Europa van zetels, stoelen, ​
tafels, kasten, verlichting, kleinmeubelen, schilderijen, spiegels, woonaccessoires en decoratie, deco, bloemen & planten en een kleine selectie fashion accessoires.

Bezoekers

Retailers en professionele eindgebruikers in de branches: interieurwinkels, lifestyle boetieks, bloemisten, horeca, hospitality industry, beauty en wellness, stylisten, interieur architecten en de entertainment industry

Inpak- en leveringsservice

Foodcorner

Openingsuren

maandag - vrijdag : 9u00 - 17u00 ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ zondag : 10u00 - 16u00

Meer info

https://www.trademart.be

https://www.trademart.be/nl/sectors/hlgo

https://www.trademart.be/nl/jouw-showroom-trade-mart-brussels/interieur/home-living-centrum

 

 

 

Delen

Meest recente verhalen

Website preview
Eerste indoor Winter Fair van Brussel opent de deuren in Tour & Taxis
Tour & Taxis blaast dit jaar de winterse magie nieuw leven in met de allereerste volledig overdekte Winter Fair van de hoofdstad. Jong en oud kan er genieten van lokale ambacht, smakelijke specialiteiten, entertainment en winterse beleving. En dat allemaal binnen de iconische setting van Tour & Taxis.
press.oserieux.be
Website preview
Van eetkamer tot topzaak: zo haal je het Mijn Restaurant-gevoel in huis
Wij Belgen houden van gastronomische belevingen, of dat nu op restaurant of in de gezellige omgeving van onze eigen woonkamer is. Dankzij deze vier tips met aandacht voor sfeer, styling én het juiste licht wordt een diner in je eigen eetkamer plots een Mijn Restaurant-ervaring. Want wie de juiste elementen weet te combineren, verandert van gewone gastvrouw tot ware hostess with the mostess.
press.oserieux.be
Website preview
De Stichting voor Toekomstige Generaties financiert zeven innovatieve startups om kritieke uitdagingen aan te pakken: water, landbouw, klimaat en voeding
2 december 2025 - Om de steeds groter wordende uitdagingen het hoofd te bieden – van klimaatverandering en druk op watervoorraden tot industriële vervuiling, afhankelijkheid van externe landbouwinputs en dalende voedselkwaliteit – investeert de Stichting voor Toekomstige Generaties 310.000 euro in zeven start-ups die concrete en potentieel baanbrekende oplossingen aanreiken. Deze innovaties komen uit strategische sectoren en kunnen echt een verschil maken voor de toekomst.
press.oserieux.be

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over oSérieux! PR & Events

Neem contact op met

p/a Silversquare Zaventem Ikaroslaan 1 1930 Zaventem Affiliate partner of Omnicom Founding partner of Desmos

+ 32 475 773 883

info@oserieux.be

www.oserieux.be