Thomas Locus back to the roots met Brasserie Julie

Sterrenrestaurant Bistro Margaux sluit op 8 januari haar deuren

Thomas licht toe: “Jarenlang toverde ik in Bistro Margaux eetbare stillevens, opgebouwd uit eersteklas ingrediënten, op het bord van onze gasten. Culinaire verwennerij op het hoogste niveau. Het was een geweldige ervaring, maar mijn hart ligt bij een andere manier van culinair genieten. En net daarom wissel ik Margaux in voor Julie! Met Brasserie Julie ga ik terug naar mijn roots, naar het soort restaurant waar ik zelf ook heel graag naar toe ga: een eigentijdse brasserie met lekker eten tegen democratische prijzen.”

Op 8 januari sluit Bistro Margaux haar deuren en starten de verbouwingen. Thomas vertelt: “In Brasserie Julie willen we onze klanten niet alleen verwennen met smakelijke bereidingen gebaseerd op topproducten. We willen hen ook onderdompelen in een inspirerende omgeving met veel licht en moderne houttoetsen. Bistro Margaux was gezellig, Brasserie Julie trekt voluit de kaart van hedendaagse, culinaire gastvrijheid.”

In Brasserie Julie zal het product centraal staan. Een restaurant waar je ’s middags binnenspringt om een lekkere suggestie te eten, maar waar je even goed een hele avond lang kan tafelen met een stel vrienden. Het volledige keukenteam van Bistro Margaux zal ook in Brasserie met vakmanschap en toewijding de lekkerste gerechten koken. Op de kaart: klassiekers met een moderne toets, een of twee suggesties à la Bistro Margaux. Thomas vertelt enthousiast: “Geen uitgebreide kaart, maar een beperkte selectie inspirerende brasseriegerechten. Een fantastische uitdaging voor mezelf en mijn team want met Brasserie Julie willen wij ook met eenvoud het verschil blijven maken.”