Postcard from oSérieux:

Wij zijn klaar voor "Euro-summer": Zomerse prints, duurzame swimwear en Bretoense strepen. De "Euro-summer"-esthetiek en social media-trend romantiseren de tripjes naar onze prachtige buurlanden en leggen de nadruk op beachwear, zomeroutfits, Aperol Spritz en avontuur in een Europese setting.

1.Ideaal voor een heerlijke zomerdag dankzij het licht en luchtige ontwerp. Dankzij de zomerse print waan je je aan een zwembad in Palermo en de zachte stof zorgt voor een comfortabel gevoel op de huid. - €119,00 via mariemero.be.

2.ATELIER WITTMANN streeft naar perfectie, iedere diamant van 0,30 karaat en meer gaat vergezeld met een HRD- of GIA-certificaat als bewijs van haar herkomst. En dat geldt dus ook voor asymmetrische oorbellen uit de nieuwe WAVE collectie van het merk. - prijs op aanvraag via atelierwittmann.be.

3.De swimwear collectie van LN Knits staat voor kwaliteit, zachtheid en een pasvorm waarin je je goed voelt. Dit zomerseizoen lanceert het merk frisse nieuwe kleuren, zoals dit vrolijke 'rooting red', én nieuwe modellen in maat 36 tem 48. Klaar om de zomer in te duiken. - vanaf €99,00 via lnknits.com.

4.Dankzij hun eenvoud en tijdloze aantrekkingskracht zijn strepen al generaties lang een mode-item. BIBS experimenteert met moderne kleurencombinaties, grootte en positie, en blaast zo nieuw leven in een klassieke print, waardoor fopspenen een frisse, moderne én zomerse upgrade krijgen. - €12,95/duopack verkrijgbaar bij geselecteerde BIBS retailers (apotheken & babyshops).

5.Het gerenommeerde huidverzorgingsmerk Nomige lanceert samen met Astrid Coppens een handsfree SPF-gamma voor het gezicht onder de naam RayLee. Het is unisex, voor groot én klein en handig mee te nemen om doorheen de dag je zonnebescherming bij te werken. - vanaf €56,00 via nomige.com.


Delen

Meest recente verhalen

Website preview
Website preview
Designer Charles Kaisin ontwerpt limited edition fles voor BRU©
Gekend om zijn majestueuze origami-creaties, surrealistische diners en zijn voorliefde voor recycling, geometrie en beweging, slaat designer Charles Kaisin dit eindejaar de handen in elkaar met BRU. Na projecten zoals de 'Hairy Chair', de installatie van 20.000 gouden origamivogels in de Brusselse Sint-Hubertusgalerijen en samenwerkingen met merken als Delvaux en Hermès, staan de feestdagen dit jaar volledig in teken van het Belgische (licht) sprankelende watermerk.
press.oserieux.be
Website preview
Een visie op lange termijn
Laurent Ferrier, horlogemaker van de derde generatie, zet zich al zijn hele leven in voor het behoud van de uitzonderlijke kwaliteit van de Zwitserse horlogerie. Elke creatie van LAURENT FERRIER weerspiegelt een harmonie tussen puur en evenwichtig design, geïnspireerd door eeuwenoude traditie, en technisch vooruitstrevende uurwerken.
press.oserieux.be

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over oSérieux! PR & Events

Neem contact op met

p/a Silversquare Zaventem Ikaroslaan 1 1930 Zaventem Affiliate partner of Omnicom Founding partner of Desmos

+ 32 475 773 883

info@oserieux.be

www.oserieux.be