oSérieux Pressdays SS22

Een overview

MODE

De Gentse Inge De Muynck van Wolfin Eyewear ziet een bril als een verlengstuk van je outfit. Waarom zou je regelmatig van handtas wisselen maar niet van bril? Met haar tweede collectie kiest ze voor opvallende monturen in de meest stijlvolle materialen en kleurencombinaties.

Celine Roelens zet met haar 'The Goldbeetle'-collectie het belang van "altijd je geliefden dichtbij hebben' in de schijnwerpers. De hangers kan je namelijk vullen met een foto of liefdesbriefje zodat je die altijd bij de hand (lees: hals) hebt.

Marie Méro verrast ons opnieuw met een stralende zomercollectie. Heerlijke knitwear, linnen broeken, hemdjurken en fantastische zomerpakken. Naast hun brede waaier aan unicolours & schitterende prints, staat het Belgische merk ook gekend om haar uiterst comfortabele pasvorm.

Evelyne Dumon staat in haar hometown Leuven gekend als één van de meest stijlvolle vrouwen van haar generatie. Met haar twee succesvolle winkels in het centrum van Leuven; LIV en ULLA by Liv, zette ze haar eerste stappen in de modewereld. Vier jaar later start ze haar eigen modebrand: Rhúne. Een Belgische nieuwkomer die gaat voor kwaliteitsvolle & tijdloze items die heerlijke luxe uitstralen.

Wegdromen naar warmere oorden met het Australische swimwear brand SEA LEVEL. Het merk zet iedere vorm, schoonheid en het zelfvertrouwen van vrouwen over de hele wereld in de kijker door gebruik te maken van luxe materialen van de hoogste kwaliteit in stijlvolle badkleding met de meest flatterende pasvorm.

"Een mooie en zelfs glamoureuze beha mag niet onderdoen aan comfort. Je lingeriesetje is het eerste wat je aandoet in de ochtend en iedere vrouw zou zich dan meteen goed in haar vel moeten voelen." aldus Deborah Decoster, creative director bij Juliette Lingerie. Met cupmaten van B tot H, boezemt het Belgische merk vertrouwen in voor iedere vrouw.

HOME & LIVING

De heerlijke geur in de ochtend of het perfecte excuus om je bureau in je (thuis)kantoor even te verlaten, that's right. Wij hebben het natuurlijk over een kop(je) koffie gemaakt met de lekkerste (Belgische) koffiebonen en liefst met een zijdezacht melkschuimlaagje. Dankzij het Philips LatteGo 5400 toestel doe je dat thuis met één druk op de knop en heb je keuze uit maar liefst 12 koffievariaties! Je weet wel, voor als je in een zotte bui bent en eens een krachtige espresso probeert in de plaats van je gekende cappuccino.

Herbruikbaar, stijlvol & Belgisch? Say no more! De belgische waterflessen met draaidrop van Paveau glassware zijn hét hebbeding. Deze stijlvolle sfeermaker werd ontworpen door Isabelle De Pauw uit liefde voor mens én planeet.

MAWRI: Belgische granola ontwikkelt door diëtiste Barbara Mertens die opmerkte dat haar klanten moeite hadden een gezonde ontbijtgraan te vinden in de supermarkt! En we agree, soms zie je het bos door de bomen (lees: rayon) niet meer. Ze lanceren het ultieme ontbijtpakket, wat trouwens ook een fantastisch kerstcadeau is, waarin je 100g van de 6 MAWRI granola smaken ontdekt.

1 op 5 Belgen zegt dat ze sinds de coronacrisis hun woning vaker kuisen. 3 op 5 Belgen doet dat wel tegen hun zin! Wist je dat de helft van de Belgen zegt na het stofzuigen geen fut meer te hebben om daarna nog te dweilen? En dat 1 op 3 een oplossing ziet in stofzuigen en dweilen in één beweging? En voor dat probleem biedt Philips een antwoord! Met de nieuwe 8000 Series Aqua Plus steelstofzuiger, stofzuig én dweil je in één beweging! Zo gemakkelijk kan het zijn!

BEAUTY

Julie Strobbe bleef qua kinderverzorging nogal op haar honger zitten. Ze was op zoek naar biologische producten om de babyhuid van haar twee oogappels mee te verzorgen. Na jarenlange ervaring in de cosmetische- en farmaceutische wereld & een grote interesse voor de invloed van chemische producten op de babyhuid, besliste ze zelf op onderzoek uit te gaan en een eigen gamma aan kinderverzorgingsproducten te ontwikkelen. Oh, Baby! werd geboren als merk zonder compromissen. Alle producten zijn gemaakt met biologische ingrediënten én vegan, hebben een heerlijke textuur, een zalige geur, een tof design én steeds met respect voor onze planeet! De producten zijn ook verrijkt met probiotica die roodheden en irritaties op de gevoelige babyhuid tegen gaan. Naast de Oh, Baby! body milk, bath oil en body wash & shampooing, lanceert het merk nu haar Liniment. De perfecte, biologische formule om babybilletjes mee te reinigen en te verzorgen. In tegenstelling tot haar andere producten bevat het Liniment geen parfum maar wel heerlijk, zachte amandelolie.

Knap design & top technologie, de Philips haircare tools meten, dankzij ingebouwde Infrarood-sensoren, in real-time de temperatuur van het haar en stemmen daarop de temperatuur van de luchtstroom af. Op die manier worden de instellingen dus voor ieder van ons, persoonlijk en automatisch aangepast. Knap staaltje werk, toch?

PS. nog op zoek naar een (gemakkelijk) feestkapsel? Klik hier.

De kracht van de natuur in een klein potje, Beelab combineert essentiële oliën met honing en zegt op die manier halt tegen allerlei kwaaltjes. De nieuwste essentiële honing: Zen, is een synergie die sereniteit bevordert en stress tegengaat. De formule is samengesteld uit oranjebloesemhoning en essentiële oliën van geurige verbena, zoete sinaasappel zeste en ravinstara.

LIFESTYLE

Delphine Van Damme organiseert al een aantal jaar oldtimer rally's voor vrouwen. De liefde voor reizen & de prachtige interieurs van de oude auto's inspireerden haar ​ om haar eigen lijn met reisaccessoires te lanceren. Onder de naam PARTONS ontwerpt ze alles wat de moderne vrouw nodig heeft om juwelen, lingerie, schoenen én nog veel meer in op te bergen. Qua materiaal koos ze voor Belgisch linnen van Libeco en prachtig Italiaans leder, helemaal in lijn met wat zij graag ziet! En eerlijk, heb jij ooit zo'n mooie linnenzak gezien?

De zachte oorkussens sluiten je helemaal af en vervolgens druk je op de knop en zoef; de wereld om je heen verdwijnt. We hebben het natuurlijk over de QC45 hoofdtelefoon van Bose. Dankzij ze nieuwe QUIET en AWARE modi kies je nu zelf of je alle geluiden in je omgeving wilt wegfilteren (QUIET) of toch nog bewust wilt zijn van je omgeving, bijvoorbeeld in het verkeer (AWARE).

Zin om jezelf eens te verwennen met een korte rustpauze? Sophie Vercammen, Vitality Coach dompelt je graag onder in een korte zen-sessie: klik hier.