Michelin beloont Brasserie Julie te Dilbeek met 1 ster

Met eenvoud het verschil maken”, een filosofie die de klanten van Brasserie Julie wel kunnen smaken. In deze eigentijdse brasserie met lekker eten tegen democratische prijzen in hartje Dilbeek staat het product centraal en dat wordt vandaag door Michelin beloond met een ster.

Chef Thomas Locus, is blij maar ook bijzonder verrast: “Ongeveer 1 jaar na onze beslissing om onze sterrenzaak Bistro Margaux om te toveren tot Brasserie Julie zijn we aangenaam verrast dat we opnieuw een ster krijgen. Wij hebben een geweldig jaar achter de rug. Onze vroegere klanten zijn ons trouw gebleven, maar ook vele nieuwe klanten hebben de weg naar Brasserie Julie gevonden. Het is fantastisch dat onze klanten, en blijkbaar ook Michelin, genieten van het aangename decor, de ontspannen sfeer en de democratische prijzen.”

Brasserie Julie serveert een hedendaagse brasseriekeuken waarin het product centraal staat en die toegankelijk is voor een breder publiek. Thomas gaat verder: “Dat we vandaag een Michelinster hebben gekregen, zal niets veranderen aan onze huidige werkwijze of prijszetting. We zijn blij dat ook de jury ons nieuw culinair concept heeft kunnen smaken. Dit sterkt ons in onze beslissing om de ingeslagen weg verder te zetten.”

‘Brasserie Julie’ maakt deel uit van een totaalpakket waarin ook de ‘B&B Louis 1924’ en de ‘Thomas Locus Private Dining’ een grote rol spelen. Mensen kunnen na een avondje gezellig tafelen overnachten in de B&B of de kookkunsten van dit topteam inschakelen voor hun feesten of evenementen.