Maak kennis met de BIBS x LIBERTY Garden in Bloom-collectie

Garden in Bloom: vrolijke kleuren, vintage bloemenprints en strawberry & cream.

Voor de derde keer op rij slaan BIBS en Liberty de handen in elkaar. De vrolijke collectie is vanaf begin september verkrijgbaar in België en combineert het kenmerkende moderne Scandinavische design van BIBS met de Britse elegantie en prints van Liberty.

"We zijn super enthousiast om de BIBS X LIBERTY-collectie verder uit te breiden en de rijke erfenis van Liberty's iconische prints te vieren. Het grote succes van de afgelopen twee releases toont aan dat ouders houden van de combinatie van traditie en innovatie die deze samenwerking biedt." - Henrik Larsen, BIBS-eigenaar en CEO

Uit het designarchief:

De beroemde Colour-fopspeen en fopspeendoosjes van BIBS krijgen dit seizoen een sprankelende touch met prints uit het 150 jaar oude designarchief van Liberty. Elke print in de collectie vertelt een uniek verhaal over natuurlijke schoonheid, erfgoed en elegantie. Van de nostalgische charme van Britse zomerdagen tot de rustgevende pracht van weelderige bloemen.

De BIBS x Liberty 'Garden in Bloom' collectie is vanaf begin september verkrijgbaar in België bij geselecteerde retailers. De aanbevolen verkoopprijs voor een duo-pack is €13,95 en voor een fopspeenbox €17,95.