LN Knits lanceert 'It Comes in Waves'-collectie: over de ups & downs van het leven

“Mode gaat voor ons niet alleen over schoonheid, maar ook over betekenis.”

Het leven gaat gepaard met ups en downs, een proces dat Ellen Kegels van het Belgische modehuis LN Knits treffend omschrijft als “It comes in waves”. Een gedachte die haar inspireerde tot het ontwerpen van een collectie T-shirts en sweaters. Wat begon als een persoonlijke steun, groeide uit tot een collectie die ook anderen wil raken.

De collectie bestaat uit zachte T-shirts en sweaters met een krachtige boodschap: It comes in waves en 'No rain No flowers'. Een herinnering aan het feit dat het leven voortdurend beweegt. En die beweging, lees: golven, komen in vele vormen: rouw, fertiliteitstrajecten, liefdesbreuken, het kiezen voor jezelf of je zaak...

Op nog geen twee jaar tijd verliest Ellen Kegels haar beide broers, Jef en Jan. Dit hartverscheurende verlies zet de wereld van de Antwerpse modeonderneemster volledig op zijn kop. Maar in die rauwe stilte vond ze woorden die troost boden: It comes in waves. Ze lanceerde een T-shirt als steun voor zichzelf, om tegen zichzelf te zeggen: rouwen gaat met ups & downs — en dat is oké. Maar wat begon als iets intiems, groeit nu uit tot een collectie waarmee ze ook anderen wil raken.

Oprichtster Ellen Kegels in de 'It Comes in Waves' T-shirt

"Mode gaat voor ons niet alleen over schoonheid, maar ook over betekenis." licht Ellen toe.

Bij LN draait het om verbinding en authenticiteit maar ook duurzaamheid, en vakmanschap. De ‘It Comes in Waves’-collectie sluit hier naadloos bij aan en benadrukt dat mode een verhaal moet vertellen—een verhaal van veerkracht: "Dit is een uitnodiging om stil te staan bij wat er is, én om te blijven bewegen, op jouw eigen tempo. LN Knits blijft mijn levenswerk, maar volgt vanaf nu mijn ritme, niet andersom." besluit Ellen.


De 'It comes in Waves' collectie is beschikbaar voor mannen, vrouwen en kinderen voor een aanbevolen verkoopprijs vanaf €39,00. Exclusief verkrijbaar via lnknits.com.


Delen

Meest recente verhalen

Website preview
Generational gifting: een gepersonaliseerde wishlist
Van Gen Z tot babyboomers: elke generatie heeft z’n eigenschappen én smaak. Daarom delen we cadeau-inspiratie die verrassend, persoonlijk en helemaal van nu is.
press.oserieux.be
Website preview
Cocktailbar Bar Nine viert zijn roots met Asian inspired cocktails
Een vaste waarde in het centrum van Leuven en opgericht in 2015 door ondernemer Changying Wu, viert Bar Nine zijn aziatische roots met drie Asian inspired cocktails en een mocktail. Stuk voor stuk creaties bedacht door de huis mixoloog Vladimir Tada Darel en perfect in combinatie met hun heerlijke Asian fingerfoods zoals gestoomde dimsum, en huisbereide loempia's.
press.oserieux.be
Website preview
WeCar.mobi, een gratis, eenvoudige en veilige oplossing voor het organiseren van kinder-carpooling
De oudste naar de voetbalwedstrijd brengen, snel doorrijden naar het verjaardagsfeestje voor de tweede en daarna nog de jongste ophalen van het scoutskamp… Voor duizenden gezinnen zijn de verplaatsingen naar buitenschoolse activiteiten een echte uitdaging. WeCar.mobi biedt dé gratis en veilige oplossing om ritten eenvoudig te organiseren en te delen tussen ouders.
press.oserieux.be

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over oSérieux! PR & Events

Neem contact op met

p/a Silversquare Zaventem Ikaroslaan 1 1930 Zaventem Affiliate partner of Omnicom Founding partner of Desmos

+ 32 475 773 883

info@oserieux.be

www.oserieux.be