Kwart Belgen maakt zich extra zorgen over inbraak tijdens de kerstperiode

  • 28% van de ondervraagden maakt zich meer zorgen over inbraak tijdens de kerst- en nieuwjaarsperiode. En dat zeggen voornamelijk vrouwen (33% tov. 23% mannen).
  • 8 op de 10 de Belgen voelt zich veiliger met voldoende verlichting in en rond hun woning.
  • Meer dan de helft van de Belgen laat het licht branden om te doen alsof er iemand thuis is.
  • 85% is ervan overtuigd dat voldoende verlichting in en rond het huis woninginbraken kan voorkomen.
  • 3 op de 4 Belgen vindt verlichting met bewegingsdetector belangrijk om ongewenste bezoekers af te schrikken.

Brussel, België. Philips Hue / Signify (Euronext: LIGHT), wereldleider in verlichting, publiceert een nieuw onderzoek naar de rol van verlichting binnen Belgische huishoudens. Uit de bevraging van meer dan 2000 Belgen* blijkt dat verlichting een grote invloed heeft op ons veiligheidsgevoel en licht een belangrijk onderdeel uitmaakt van een ‘ideaal’ beveiligingssysteem. De Belg laat licht branden om te doen alsof er iemand thuis is of gebruikt lichtbewegingsdectors om ongewenste bezoekers af te schrikken. ​

Philips Hue research - key data BE.pdf

PDF 141 KB

*Online onderzoek uitgevoerd door onderzoeksbureau iVOX bij 2000 Belgen representatief op taal, geslacht, leeftijd en diploma. De maximale foutenmarge bij 2000 Belgen bedraagt 2,08%.

--- EINDE ---

Voor meer informatie, neem contact op met:

PR Manager Signify Benelux
Dominique Zaman
dominique.zaman@signify.com

Over Philips Hue

Philips Hue is de wereldleider in slimme verlichting. Met zijn assortiment slimme LED-lampen, verlichtingsarmaturen, sensoren en slimme schakelaars brengt Philips Hue slimme verlichting in het dagelijks leven. Met het slimme verlichtingssysteem bepaalt u de sfeer met prachtige kleuren en lichtscènes, stelt u handige timers en automatiseringen in om u veiliger te voelen in jouw omgeving, gebruikt u het beste licht voor jouw dagelijkse activiteiten en maakt u het leven zoveel makkelijker.

Voor meer informatie over de nieuwste Philips Hue-producten en app-functies kun je terecht op www.philips-hue.com

Over Signify

Signify (Euronext: LIGHT) is wereldleider in verlichting voor professionals en consumenten en verlichting voor het Internet of Things. Onze Philips producten, Interact connected lighting systemen en dataverzamelingsservices bieden bedrijfswaarde en transformeren het leven in huizen, gebouwen en publieke ruimtes. Met een omzet in 2022 van EUR 7,5 miljard, ongeveer 35.000 werknemers en een aanwezigheid in meer dan 70 landen, benutten we het buitengewone potentieel van licht om de kwaliteit van het leven van mensen te verrijken en om een duurzame wereld te creëren. We werden volledig CO2-neutraal in onze operaties in 2020staan sinds onze IPO voor het zesde jaar op rij in de Dow Jones Sustainability World Index en werden in 20172018 en 2019 uitgeroepen tot Industry Leader. Nieuws over Signify is te vinden in onze Newsroom en op TwitterLinkedIn en Instagram. Informatie voor investeerders kan worden gevonden op onze pagina Investor Relations.

Delen

Meest recente verhalen

Website preview
Een visie op lange termijn
Laurent Ferrier, horlogemaker van de derde generatie, zet zich al zijn hele leven in voor het behoud van de uitzonderlijke kwaliteit van de Zwitserse horlogerie. Elke creatie van LAURENT FERRIER weerspiegelt een harmonie tussen puur en evenwichtig design, geïnspireerd door eeuwenoude traditie, en technisch vooruitstrevende uurwerken.
press.oserieux.be
Website preview
Looye experimenteert met food trends
Het klassieke driegangendiner maakt plaats voor trending sharingplates en kleine bites die je net zo graag fotografeert als opeet. Looye Honingtomaten passen perfect in die trend: feestelijk, verfijnd en gemaakt om te delen.
press.oserieux.be
Website preview
BIBS lanceert fopspeencollectie met een vleugje hygge
De eerste winter én kerst voor je kleine spruit, dat verdient een fopspeen met feestelijke touch. Het populaire Deense babymerk BIBS, staat gekend om haar iconische kleuren & prints én lanceert voor dit eindejaar de Retro Holiday-collectie. Twee vreugdevolle ontwerpen met lieve strikjes en maretakken. Hygge-waardig dankzij haar warme kleuren en subtiele knipoog naar kerscadeautjes en gezellige kerstdecoratie die voor blijvende herinneringen zullen zorgen.
press.oserieux.be

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over oSérieux! PR & Events

Neem contact op met

p/a Silversquare Zaventem Ikaroslaan 1 1930 Zaventem Affiliate partner of Omnicom Founding partner of Desmos

+ 32 475 773 883

info@oserieux.be

www.oserieux.be