Generational gifting: een gepersonaliseerde wishlist

Van Gen Z tot babyboomers: elke generatie heeft z’n eigenschappen én smaak. Daarom delen we cadeau-inspiratie die verrassend, persoonlijk en helemaal van nu is.

Wat wil Gen Z voor kerst?

We horen het bijna dagelijks: "hoe gaat de jeugd ooit nog een huis kunnen kopen?". Een belangrijke reden waarom heel wat Gen Z'ers resoluut om meer praktische cadeau's vragen dit eindejaar. Een verlanglijst met cadeautjes die ze echt nodig hebben: hun favoriete shampoo (Q&A), nieuwe wanten (Wolvis) en een duurzame shaver (Philips).

  1. De Q&A Clarifying Shampoo pakt onzuiverheden aan terwijl hij zachtjes reinigt en exfolieert. - €12,99 bij di!
  2. Warme en modieuze Wolvis wanten uit de nieuwe Drift-collectie - €45,00 via wolvis.be
  3. Philips OneBlade Intimate, de eerste uniseks scheertool voor de intieme zone - €44,99 via philips.be

Waar wordt een Millenial warm van?

Millennials staan bekend als digitale pioniers die opgroeiden met internet en sociale media. Ze hechten veel waarde aan echtheid, duurzaamheid en maatschappelijke betrokkenheid, en kiezen voor ervaringen boven materiële zaken. Denk aan een duurzame waterfles (SPA), een juweel met betekenis (Woche) of een donatie (KickCancer) in zijn of haar naam!

  1. Een donatie aan KickCancer om alle kinderen met kanker te genezen. - via kickcancer.org
  2. De duurzame waterfles van SPA. - €32,95 via webshopspa.com
  3. Een zilveren armband van Woche als ode aan de onvoorwaardelijke band tussen bloedverwanten. - €690 via woche.be (vanaf begin oktober) ​

Wat is hot & happening bij Gen X?

Een generatie die ook wel vindingrijk en onafhankelijk genoemd wordt. Ze omarmde als eerste het internet-tijdperk, streven naar een perfecte work life balance én zijn niet snel onder de indruk van hypes. Geef hen maar authenticiteit! Waarmee maak je hun blij? Een smart lighting gadget (Philips Hue), een originele workshop (AESAERT) en natuurlijke hulpmiddeltjes (Physalis) om zich écht goed te voelen.

  1. Een smart lighting gadget: De Philips Hue Play wall washer tovert kunst op de muren dankzij een prachtig kleurverloop. - €199,99 via philipshue.com
  2. Een unieke lederworkshop in het atelier van AESAERT. Ontdek de ins & outs van de ambacht en realiseer je eigen design met plantaardig gelooid leer. - €99,00 via aesaert.be
  3. Het Physalis digest+ supplement dat de spijsvertering ondersteunt en bijdraagt tot een comfortabel gevoel na een zware maaltijd. Weg met dat opgeblazen gevoel, klaar voor meer energie. - €12,50 via Holland & Barret

Wat staat er bij een Boomer op de wishlist?

Babyboomers groeiden op in een tijd van economische groei en sociale verandering, en staan bekend om hun sterke werkethiek en loyaliteit. Ze worden vaak gezien als ambitieus, resultaatgericht en waarde hechtend aan stabiliteit en zekerheid. Ze plukken de vruchten van hun harde werk en zetten alles op alles om zichzelf én hun gezin een comfortabel leven te geven. Onze tips? Een effectief supplement dat de huid én lichaam een boost geeft (Nomige), kwaliteitsvolle en trendy handschoenen (AESAERT) en een prachtige jurk die het zelfvertrouwen boost (Marie Méro).

  1. Het 'Antioxidant Boost' supplement van Nomige zorgt ervoor dat je huid er frisser en gezonder uitziet, sterker aanvoelt en zich sneller herstelt van dagelijkse stress. - €64,00 via nomige.com
  2. Kalfslederen handschoenen in 'Peony Pink' van het Belgische label AESAERT. - €150,00 via aesaert.be (beschikbaar vanaf eind oktober)
  3. Een elegant en soepelvallende satijnen jurk uit de party collectie van Marie Méro. - €219,00 via mariemero.be (beschikbaar vanaf 6 oktober) ​

 

Delen

Meest recente verhalen

Website preview
Designer Charles Kaisin ontwerpt limited edition fles voor BRU©
Gekend om zijn majestueuze origami-creaties, surrealistische diners en zijn voorliefde voor recycling, geometrie en beweging, slaat designer Charles Kaisin dit eindejaar de handen in elkaar met BRU. Na projecten zoals de 'Hairy Chair', de installatie van 20.000 gouden origamivogels in de Brusselse Sint-Hubertusgalerijen en samenwerkingen met merken als Delvaux en Hermès, staan de feestdagen dit jaar volledig in teken van het Belgische (licht) sprankelende watermerk.
press.oserieux.be
Website preview
Een visie op lange termijn
Laurent Ferrier, horlogemaker van de derde generatie, zet zich al zijn hele leven in voor het behoud van de uitzonderlijke kwaliteit van de Zwitserse horlogerie. Elke creatie van LAURENT FERRIER weerspiegelt een harmonie tussen puur en evenwichtig design, geïnspireerd door eeuwenoude traditie, en technisch vooruitstrevende uurwerken.
press.oserieux.be
Website preview
Looye experimenteert met food trends
Het klassieke driegangendiner maakt plaats voor trending sharingplates en kleine bites die je net zo graag fotografeert als opeet. Looye Honingtomaten passen perfect in die trend: feestelijk, verfijnd en gemaakt om te delen.
press.oserieux.be

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over oSérieux! PR & Events

Neem contact op met

p/a Silversquare Zaventem Ikaroslaan 1 1930 Zaventem Affiliate partner of Omnicom Founding partner of Desmos

+ 32 475 773 883

info@oserieux.be

www.oserieux.be