Dr. Barbara Geusens over eigen podcast 'Het Cosmeticacomplot': "consumenten verdienen een eerlijke kijk binnen de beautyindustrie"

Dr. Barbara Geusens, bio-ingenieur én skincare onderneemster, draait al 8 jaar mee in de beautyindustrie. Met haar podcast (en gelijknamig boek) Het Cosmeticacomplot geeft ze luisteraars een kijk binnen de blinkende beautywereld. Maar is het altijd schone schijn?

"Ik houd graag zelf een kritische vinger aan de pols. Consumenten verdienen een eerlijke kijk binnen de beautyindustrie. Er bestaat namelijk zoveel miscommunicatie rond skincare producten en ingrediënten. Daarom nodig ik iedere twee weken een gast uit die, op directe of indirecte wijze, een raakvlak heeft met cosmetica om consumenten helderheid te bieden én ze aan het denken te zetten." aldus Dr. Barbara Geusens, podcasthost.

De podcast steekt van wal met een straf onderwerp: “Je kan de geur van je partner of zelfs je hond of kat overnemen als je met hen samenleeft”

Dr. Chris Callewaert, ook wel bekend als Dr. Armpit, praat in de eerste aflevering over zijn onderzoek naar lijfgeur en hoe we als partners constant bacteriën uitwisselen. "Je kan de geur van je partner of zelfs je hond of je kat overnemen als je met hen samenleeft.” zegt Dr. Chris Callewaert.

Naast Dr. Armpit passeren ook heel wat andere experts de revue: Sofie Albrecht (beauty journalist), Prof. Dr. Jo Lambert (dermatoloog), Jonas De Cooman (oprichter Axabio), Astrid Coppens (mede-oprichter RayLee SPF), Sandra Bekkari (voedingsdeskundige en kookboek auteur) én Caroline Rigo (beauty ondernemer).


Het tweede seizoen van 'Het Cosmeticacomplot' podcast is vanaf 8 mei beschikbaar via Apple Podcast en Spotify. Dit seizoen bestaat uit 7 afleveringen met inspirerende gasten. De eerste aflevering met Chris Callewaert, beter bekend als Dr. Armpit, over de invloed van je huidmicrobioom kan je in avant première beluisteren via deze link.


 

Share

Meest recente verhalen

Website preview
HAK zet samen met oSérieux! peulvruchten op tafel
HAK lanceert smaakvolle influencer marketing campagne in België en gaat in zee met PR & Influencer agency oSérieux!
press.oserieux.be
Website preview
Zomers genieten met Looye Honingtomaten
Niets schreeuwt zomer zoals de smaak van rijpe tomaten en dan hebben we het natuurlijk over de iconische Looye Honingtomaten. Heerlijk knapperig, vol van smaak en perfect om te delen tijdens een zonnige brunch, apero of picknick in het park.
press.oserieux.be
Website preview
4 zomerse items die niet mogen mankeren
1.Q+A Niacinamide SPF 50 Balancing Daily Sunscreen is een hybride minerale formule, verrijkt met niacinamide, die de talgproductie helpt te reguleren, de poriën te verfijnen en onzuiverheden te bestrijden, terwijl het een breedspectrum dekking biedt voor zowel UVA- als UVB-stralen. - €14,99
press.oserieux.be

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over oSérieux! PR & Events

Neem contact op met

p/a Silversquare Zaventem Ikaroslaan 1 1930 Zaventem Affiliate partner of Omnicom Founding partner of Desmos

+ 32 475 773 883

info@oserieux.be

www.oserieux.be