Cadeau ideeën voor onze liefste papa!

van oSérieux! en haar klanten ;)

1. De bluetooth speaker SoundLink Revolve™ van Bose. Een 360° geluid en een innovatief design uit aluminium. verkoopprijs: vanaf €229,95
  2. De Wet & Dry Precision tondeuse van Rowenta garandeert een perfecte snit, zelfs onder de douche. verkoopprijs: €59,99
  3. Reistas Memphis van Samsonite. Een nieuwe softside reistas die je overal mee naartoe kunt nemen en kan combineren met andere reisartikelen uit de collectie. Verkoopprijs: €189.
  4. Geschenkkoffer 'Men Only' van Vivabox. Keuze uit 530 activiteiten voor 1 of meerdere personen. Verkoopprijs: €49,90
  5. Philips LED lantaarn Abelia met «kaars effect», om te genieten van extra lange avonden buiten. Verkoopprijs: €44,95
  6. Geschenkkoffer 'I love papa' van Wonderbox. Geef hem de keuze tussen 1220 activiteiten voor 1 of 2 personen. Of hij nu sportief is, ijdel of op zoek naar nieuwe reisverhalen, jouw papa vindt gegarandeerd zijn favoriete thing-to-do. Verkoopprijs: €49,90
  7. Barbecue Aromati-Q van Tefal. Dankzij de 3 mogelijke bereidingswijzen kan je elk type voedsel grillen, op smaak brengen en bakken. De unieke aromafunctie geeft een natuurlijk gerookte houtsmaak aan gegrilde gerechten en doet je de echte barbecuesmaak herontdekken. Verkoopprijs: €299,99
  8. Set van twee Lungo TOUCH kopjes van Nespresso. Verkoopprijs: €18.
  9. Karaf met koelfunctie van Emsa. Hoe houdt de karaf in glas, afgewerkt met roestvrij staal of kunststof, je drankjes koel? Het geheim zit in het koelelement onder de karaf. Je laat dit koud worden in de diepvriezer en plaatst het daarna onder de kan. Het resultaat? Je drankjes blijven tot 4 uur fris. Verkoopprijs: €34,99.