Brussels PR agency oSérieux! versterkt management uit eigen huis

Brussel, 3 april 2023 - oSérieux, het creatieve PR Agency, dat in 2006 werd opgericht door Ann Ramaekers (54), kondigt trots de versterking van haar managementteam aan met Charlotte Van Bladel (29) als mede-eigenaar van het bedrijf.

Charlotte startte haar PR-carrière bij oSérieux in 2015 en bouwde in 8 jaar tijd een sterke expertise op binnen lifestyle PR. Een frisse, creatieve maar ook kritische blik is onmiskenbaar binnen de volatiele PR & Influencer marketing-wereld en ligt aan de basis van deze eerste stap binnen de toekomstvisie van oSérieux.

Ann Ramaekers, oprichter en General Manager van oSérieux is bijzonder enthousiast over deze nieuwe ontwikkeling binnen het bedrijf: "Charlotte is al een hele tijd een belangrijke pijler binnen oSérieux! Ik ben enorm blij dat zij nu ook officieel mijn PR-partner wordt. Weten dat je voor de volle 100% kan rekenen op een krachtige partner, geeft mij bergen positieve energie. Samen staan we sterk om de uitdagingen binnen het PR-wereldje aan te gaan en succesvolle PR-campagnes uit te rollen."

"Vorig jaar richtten we samen The PR Club op, de allereerste Belgische PR webshop. Een vooruitstrevend idee en een mooi succes. Ann en ik zijn een goed draaiende tandem, een succesformule waar je niet aan mag sleutelen. :D Ik ben dan ook enorm blij de volgende stap in mijn carrière te zetten binnen het bedrijf waar het ooit voor mij begon. Met heel veel enthousiasme, goesting en motivatie til ik samen met Ann ons agency naar een nog hoger niveau. Nog meer storytelling, creatieve influencercampagnes, waardevolle relaties en tevreden klanten." besluit Charlotte van Bladel, mede-eigenaar oSérieux!

Over oSérieux!

oSérieux! is een ervaren PR & eventbureau met een nuchtere maar steeds creatieve aanpak. Onze senior PR experts zijn meesters geworden in het vinden van balans in het snel bewegende landschap. Wij werken geslaagde PR & Influencercampagnes uit voor zowel Belgische start-ups, als dynamische kmo's én internationale bedrijven. Klinkende namen als Philips, Vlam, Primark, Marie Méro fashion, Wolfin Eyewear,… zijn alle heel wat jaren trouwe klanten. In 2023 is onze portefeuille uitgebreid met oa KickCancer, BigChefs, Insentials, Skón Suits en Signify.

oSérieux! is ook stichtend lid van Desmos, een power-alliantie van PR-experts.