Batibouw 2017

Een inspirerend overzicht...

Op de Miele stand, Paleis 11, stand 11113 krijgen bezoekers een overzicht van de absolute must-haves in hedendaagse keukens met als blikvanger de TwoInOne-inductiekookplaat met geïntegreerd afzuigsysteem

Een efficiënte dampkap, die uw keuken een minimalistische  look geeft en die op het eerste zicht zelfs onzichtbaar is, daar slaagt Miele met de TwoInOne perfect in. De dampkap is volledig geïntegreerd in het 80 cm brede inductiekookoppervlak en wordt geflankeerd door twee variabele PowerFlex zones. Je ziet enkel het rooster, alle technische componenten zitten discreet verborgen in de kast onder de kookplaat. En dankzij Con@ctivity 2.0 past de dampkap tijdens het koken automatisch het luchtvermogen aan. Ideaal dus voor een open keuken waar “smart” design een hoofdrol speelt!

De TwoInOne zal verkrijgbaar zijn in een versie met kader in roestvrij staal en één zonder kader.Beschikbaar vanaf juni 2017.

Aanbevolen verkoopprijs: 2999 euro.

Inspiratie voor een heerlijk ontspannend badmoment vinden bezoekers dan weer  op de Duscholux stand, Paleis 7, stand 07109 met als blikvanger het vrijstaand Primeline Free bad

Bij hedendaagse badkamers denken we vaak aan strak, afgelijnd meubilair, met weinig plaats voor accessoires. Een vrijstaand bad vormt de perfecte blikvanger in dit plaatje!  Duscholux speelt in op deze trend en toont tijdens Batibouw een gamma vrijstaande baden voor ultra-moderne of klassieke badkamers onder één en dezelfde algemene noemer: kwalitatief topdesign!

Aanbevolen richtprijzen (BTWI): Primeline Free vanaf 2.790,- Euro

Op de stand van totaalaannemer Durabrik, Paleis 8, stand 08212, ontdek je nieuwe woonvormen zoals gestapeld wonen en  krijgen mensen die op zoek zijn naar een uitdagende job in een bloeiend bouwbedrijf ook de kans om tijdens de professionele dagen alvast even te praten met een HR-verantwoordelijke in de speciaal hiervoor ingerichte jobhoek.

Gestapeld wonen? Totaalaannemer Durabrik speelt met een originele combinatie tussen tuin-en terraswoningen in op veranderende bouwbehoeften binnen onze maatschappij.

Op de Philips Lighting stand, Light Avenue LA014 beleven bezoekers in "virtual reality" de eenvoud van gepersonaliseerde draadloze verlichting van Philips Hue

Philips Lighting stelt het innovatieve portfolio van Philips Hue voor. Deze energiezuinige LED-lampen met slimme intuïtieve technologie voor een persoonlijk draadloos verlichtingssysteem, zijn eenvoudig te installeren en transformeren je huis. Kom en ontdek  op de Light Avenue van Batibouw hoe je huis tot leven komt met slimme verlichting.