4 items om de lente in te zetten:

Van een zonsopgang tie-dye bij Marie Méro tot zonneproducten met astaxanthine, de krachtigste antioxidant. Deze 4 items scheren hogen toppen en stomen je klaar voor de lente die nu écht in zicht is.

1.Philips OneBlade Intimate is de eerste unisex scheertool voor de intieme zones. Het speciaal ontworpen mesje met gladde coating en afgeronde uiteinden biedt een extra laag bescherming voor gevoelige plekjes, zoals de oksels en schaamstreek. En dankzij het unieke design wordt de huid strakgetrokken, wat zorgt voor minder frictie en optimale resultaten. - €44,99 via philips.be.

2.Een zonsopgang nabootsende tie dye jurk met halter top. De prachtige zachtroze en gele tinten geven een frisse uitstraling en de zijwaartse splitten zorgen voor een speelse flair. - €199,00 via mariemero.be.

3.De Sun Formula van Physalis bestaat uit een klinisch onderbouwde mix van oa. pompelmoes, β-caroteen, zink en astaxanthine die onze huid voorbereidt op blootstelling aan de zon. Pompelmoes en rozemarijn zorgen voor minder roodheid, terwijl zink bijdraagt tot een normale huidpigmentatie. - €18,00/30 tabletten via verschillende gezondheidswinkels; Bio Planet, Holland and Barrett, Pharma Market, Biovita, … ​ alsook online bij oa. Farmaline, Newpharma, Beautyplaza, … ​ 

4.Een high protection zonnecrème met 100% minerale UVA+UVB filters tegen zonneschade, 4 soorten hyaluronzuur voor hydratatie en astaxanthine, een krachtige antioxidant die 6000 keer effectiever is dan vitamine C en de huid beschermt tegen schade door vrije radicalen. Het helpt huidveroudering tegen te gaan en bevordert een gezonde, stralende teint door je huid te kalmeren en te herstellen. - €39,00 (SPF 30+) en €42,00 (SPF 50+) via nomige.be.


 

 

Delen

Meest recente verhalen

Website preview
Designer Charles Kaisin ontwerpt limited edition fles voor BRU©
Gekend om zijn majestueuze origami-creaties, surrealistische diners en zijn voorliefde voor recycling, geometrie en beweging, slaat designer Charles Kaisin dit eindejaar de handen in elkaar met BRU. Na projecten zoals de 'Hairy Chair', de installatie van 20.000 gouden origamivogels in de Brusselse Sint-Hubertusgalerijen en samenwerkingen met merken als Delvaux en Hermès, staan de feestdagen dit jaar volledig in teken van het Belgische (licht) sprankelende watermerk.
press.oserieux.be
Website preview
Een visie op lange termijn
Laurent Ferrier, horlogemaker van de derde generatie, zet zich al zijn hele leven in voor het behoud van de uitzonderlijke kwaliteit van de Zwitserse horlogerie. Elke creatie van LAURENT FERRIER weerspiegelt een harmonie tussen puur en evenwichtig design, geïnspireerd door eeuwenoude traditie, en technisch vooruitstrevende uurwerken.
press.oserieux.be
Website preview
Looye experimenteert met food trends
Het klassieke driegangendiner maakt plaats voor trending sharingplates en kleine bites die je net zo graag fotografeert als opeet. Looye Honingtomaten passen perfect in die trend: feestelijk, verfijnd en gemaakt om te delen.
press.oserieux.be

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over oSérieux! PR & Events

Neem contact op met

p/a Silversquare Zaventem Ikaroslaan 1 1930 Zaventem Affiliate partner of Omnicom Founding partner of Desmos

+ 32 475 773 883

info@oserieux.be

www.oserieux.be